Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

drzim palce, Adame, at se Vam libi a jste spokojenej

1 0
možnosti
Foto

Bravo! Těším se na pokračování.

1 0
možnosti

R^ Adame, hodně zdaru! Máš na to! :-)

1 0
možnosti
AC

Díky noc, snažím se, co se dá. ;-D

0 0
možnosti
JB

Jen bych trochu opravil to s 2 týdny dovolené. To se týká většinou jen rezidentů a fellows.

Drtivá většina praktikujících lékařů (zaměstnanci) má dovolené alespoň 4 týdny. Často více (i výrazně více).

1 0
možnosti
AC

Ano, máte pravdu. Asi pak také záleží, v jaké specializaci...ale rezidentura je obecně nejnáročnější.

0 0
možnosti
JK

Už jsem myslel, že jde o blog Kevina Dahlgrena. ;-) blbá pozérská fotka.

1 1
možnosti
IM

Pěkný článek, držím palce, AdameR^:-)

6 0
možnosti
Foto

Pište si deník a pak z toho může být si super kniha. Držím palce. R^

3 0
možnosti
AC

Děkuji. Napadlo mě, zda nebudete reagovat na ten sociální stát, který jsem zmínil na konci článku.. ;-D

S deníkem je to dobrý nápad, bohužel mi na to ale nestačí čas. Pracuji do večera a jak se třeba v 6 v 7 vrátím, už se musím připravovat na zítřek (prezentace, nastudovat některé diagnózy apod.) Nicméně je vskutku o čem psát..tak když se nějaký čas uvolní, využiji toho.

4 0
možnosti
Foto

Hezky napsane. Ja tady v Kanade pracoval v uplne jinem oboru, vice fyzicky a mene tvrde, ale vidim to podobne. R^

3 0
možnosti
AC

Děkuji za vstup. :-) V Kanadě jsem nikdy nebyl, přitom teď to mám úplně za rohem...ale časově mi to bohužel nevyjde. Tak snad někdy příště.

0 0
možnosti
LL

L26e84n35k50a 94L68e26o32n

8. 6. 2019 19:26

Adame, drzim kopytka! Jenom proto, ze nekdo vypada, ze vsemu rozumi, neznamena, ze tomu tak opravdu je... Znate tu hlasku - fake it till you make it...? :) Ono na tom do urcite miry neco bude, tedy samozrejme ne uplne v kazde situaci, ale vzdy je dobra trocha nadhledu a humoru, tak preji hodne stesti a zdravim z Kalifornie!

4 0
možnosti
AC

Neznám, ale zapamatuji si. :-)

Díky a posílám pozdrav do slunečné Kalifornie..tam to musí být také úplně jiný život než v Ohiu..

2 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3982x
Nejen o zdravotnictví z pohledu začínajícího lékaře.

Svá studia jsem obohatil stážemi v zahraničí - v USA, v Německu a v Číně. Rád se vzdělávám, zajímám se o veřejné dění a svoje zkušenosti a postřehy budu rád sdílet s ostatními.

 

Seznam rubrik