Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Očetl jsem se zájmem - máte mou podporu a obdiv. Člověk si má jít, za tím svým - Štěstí existuje, nutno mu ovšem jít naproti. "Člověče, zejména mladý - Seď v koutě, oni najdou tě" - Neplatí. Moje dcera, lékařka, se rozhodla setrvat v tuzemsku. Klasika, prochází svá nekonečná kolečka + přesčasy. To by rovněž pomalu bylo na blog. Přeji Vám zdar, budu očítat nadále ... :-)

4 0
možnosti
AC

Děkuji. Máte samozřejmě pravdu. R^

0 0
možnosti
Foto

Díky za zprávu. Gratuluji Vám, že jste se k tomuto kroku odhodlal. Těším se na Vaše další blogy.

11 0
možnosti
AC

Díky, to mě moc těší. :-)

A ano, taky jsem nakonec rád, i když to stálo spoustu času, peněz a úsilí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3982x
Nejen o zdravotnictví z pohledu začínajícího lékaře.

Svá studia jsem obohatil stážemi v zahraničí - v USA, v Německu a v Číně. Rád se vzdělávám, zajímám se o veřejné dění a svoje zkušenosti a postřehy budu rád sdílet s ostatními.

 

Seznam rubrik