Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Moc hezky napsáno a koukám, že jste se tedy rozhodl, to je dobře :-)

2 0
možnosti
AC

Děkuji za pochvalu...ale nerozhodl, furt váhám. Spíš se přikláním k variantě, že do toho nakonec přece jen půjdu..ale uvidíme :-)

0 0
možnosti
PD

My platíme málo nebo nic a někomu se dostane mimořádné, jinému dobré péče, někdo ve špitálu zemře, ale špičkové péče se dostane spíše VIP.

1 0
možnosti
AC

Je to tak. U nás je furt takový kulichářský systém. :-)

1 0
možnosti

Adame, bezva to píšete. Člověk se tak dozví to, o čem se normálně nepíše. Jen mě trochu překvapilo to stravování lékařů. Napadlo mě dokonce přísloví "kovářova kobyla chodí bosa" :-) Představuji si totiž, jak lékař pacientovi říká něco o správném stravování, a času na něj...A sandwiche či něco podobného přikusované k pc asi nejsou to pravé ořechové:-)

Ale mějte se fajn co to dá!

4 0
možnosti
AC

Děkuji za vstup do diskuse!

No ono takhle především žijí mladí lékaři, protože jim prakticky ani nic jiného nezbývá. Ale po rezidentuře, tedy po 3 letech, už je pak také trochu klidněji. Ti starší už snad dodržují lépe životosprávu (tedy aspoň na americké poměry ;-D)

1 0
možnosti
JP

J97a73n 55P32a83v87l81i54š

15. 6. 2019 8:56

Dobrý den Adame.Samozřejmě karma.Krásné počteníčko.[>-]R^

7 0
možnosti
AC

Děkuji moc pane Pavliši! :-)

0 0
možnosti
SB

Děkuji za poučné počteníčko. Kladl jsem si otázku, kolik běžných lidí si tam může toto "dokonalé" zdravotnictví dovolit.

6 1
možnosti
PD

To záleží nakolik si kdo váží svého zdraví. Mladí se často nepojišťují vůbec, starší spíše ano a se spoluúčastí. Příklad: soukromník (OSVČ) měsíčně 2tis USD, nyní operace kolena - spoluúčast 5tis USD (jinak cena operace 50tis) max spokojen, v důchodu v 65 bude platit už jen 200 USD).

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za Váš úhel pohleduR^

8 0
možnosti
AC

Já za moc děkuji za přečtení a za reakci.. těší mě, že to lidé čtou. :-)

1 0
možnosti
AC

Já děkuji za přečtení a za vstup! :-)

0 0
možnosti
Foto

A kolik léčba třemi týmy pacienty stojí?

2 4
možnosti
Foto

Mínusy nejsou odpověď.

0 0
možnosti
Foto

Adame, děkuji. Jste výborný pozorovatel a glosátor. A tak nějak mne uklidňuje, že jsem si rozmyslel v roce 1985 svou emigraci a zůstal tady. Těším se na Vaše další povídání. R^

15 0
možnosti
AC

Děkuji pane doktore, takovéto pochvaly si od Vás považuji. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3982x
Nejen o zdravotnictví z pohledu začínajícího lékaře.

Svá studia jsem obohatil stážemi v zahraničí - v USA, v Německu a v Číně. Rád se vzdělávám, zajímám se o veřejné dění a svoje zkušenosti a postřehy budu rád sdílet s ostatními.

 

Seznam rubrik